tiistai 4. syyskuuta 2012

First

Eli mä oon jo bloggaillu suunilleen 2 ja puol vuotta, mutta ruotsiks. Oon jo kauan halunnu kirjottaa suomeks ja muutenki vaihtaa blogia ja saada ''uuden alun'' ja nyt mä sitte aattelin alottaa tän uuden blogin. En oikeen tiedä miten mun pitäis tehä tää esittely, ehkä te vaan saatte lukea sitten tulevissa päivityksissä lisää ! Sen voin kuitenki sanoa että oon 15 vuotias tyttö Espoosta, alotin lukion pari viikkoa sitten ja just nyt mun elämä koostuu eniten vaan kavereista ja koulusta, ei mitään ihmeellistä.
 Tässä vähän kuvia viime ajoilta, eniten Maltalta missä mä olin kesällä 4 viikkoa kielimatkalla, saatte varmaan kuulla siitäkin enemmän myöhemmin :)

2 kommenttia :

  1. Jes ihanaa! tätä mä oon odottanu, blogias ku oon kuitenki seurannu alku ajoista lähtien, mutta ruotsi ei multa luonnistu niin hyvin että tekstistä saisin selvää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo:) aattelin just et suomee ymmärtää sit kaikki :D

      Poista