lauantai 17. marraskuuta 2012

Breaking dawn part 2

Me varattiin jo viikko sitten Ellenin, Nicolen ja Jenkin kanssa liput uusimman Twilightin ensiiltaan ja torstain ja perjantain välisenä yönä kello 00.05 me istuttiin leffa salissa ja oodotettiin että leffa alkais. Oli ihan sika hyvä lopetus ja pakko myöntää että vähän tuli itkettyäkin siinä lopussa, yks syy oli se että mä oon lukenu sen kirjan 2 kertaa ja mä olin ihan varma mitä siinä tapahtuis, sitten kun ei tapahtunukkaan sitä mitä mä luulin se oli aika shokki haha. Eilen mä tapasin ensin pienen porukan ihmisiä vapianossa missä me juhlittiin Lauran synttäreitä, onnea vielä kerran! En ehtiny olla siellä hirveen kauan ja seittemän aikaan mä lähin bussilla Annalle missä me juhlittiin sitten Annan synttäreitä viikkoa myöhässä. Oli ihan sika kiva ilta kiitos kaikille ja varsinkin Annalle! Tänään mä jäin vaan kotiin lukemaan kokeisiin, koeviikko edessä ja inspiraatio nollassa, saa nähä miten tässä käy...

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti