sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Dear santa...

Joulu ja joulukuu on kyllä parasta aikaa vuodessa ! Rakastan sitä kun saa avata kalenterin(vieläkin..), kuunnella joululauluja, leipoa pipareita(aahh se tuoksu), kynttilöitä ja vaan sitä tunnelmaa. Nyt pitäis vielä vähän alle kuukaus jaksaa tätä marraskuuta ja sitten saa avata ekan kalenterin luukun! Mut kyllähän se on ihan sallittua alottaa se joulufiilistely jo marraskuussa nii iloa riittää pitemmäks aikaa! Mä alotin sen tekemällä mun tän vuoden lahjalistan, toivottavasti ainakin pari noista löytyis paketeista jouluaattona.
Mä voin melkein sanoa että onneks tää viikko on nyt ohi, on kyllä ollu huonoin pitkään aikaan. Viikonloppukin meni melkein vaan kotona, lauantai iltana olin Nicolella ja tänään mä olin Helsingissä Katan ja Mimmin kanssa mutta muuten mä en oo tenhny oikeen mitään. Seuraavan viikon mä aijon kuitenkin alottaa positiivisella asenteella ja mä lupaan itteleni että siitä tulee hyvä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti