sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Lazy sunday

Mulla on ollu tosi kiva viikonloppu! Perjantaina mä olin vähän aikaa Katan ja Anen kanssa, käytiin syömässä ikeassa ja sellasta. Illalla mä lähin Ellenille ja sieltä me lähettiin Peterille, ihan kiva ilta oli! Tultiin mäkin kautta kotiin ja oltiin Ellenillä perillä ehkä kahelta aika hauskan bussimatkan jälkeen... Lauantai päivän mä olin vaan kotona ja ilalla me lähettiin leffaan Katan, Mian, Maxin, Eddin, Robinin ja Antonin kanssa. Käytiin kattoo Sinister ja se oli kyllä ihan sika pelottava ! Melkein puolet leffasta meni ohi kun mä en uskaltanu kattoo ja pelästyin ihan sikana varmaan 50 kertaa sen leffan aikana... Hehe oli kuitenki kiva ilta ja hyvässä seurassa! Tänään mä en oo oikeen tehny mitään, tilasin kuvia ifolorilta ja mä aion laittaa ne seinälle, laitan sitten varmaan tännekkin kuvia kun se on valmis ! Huomenna mulla on vapaapäivä, ihanaa. Se menee kyllä viimesen kokeen lukuun koska mä en jaksanu tänään lukee yhtään..

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti