sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Sweet 16

Konventti oli tosi onnistunu ja ihan mahtava fiilis !! Yöllä kun kello tuli kakstoista moni tuli onnittelemaan ja sitten kaikki laulo mulle, sweet 16! Puol kahen aikaan me saatiin kyyti kotiin ja nukahdin heti. Aamulla olo ei ollu hirveen hyvä mutta siitäkin selvittiin sitten lopuks(ei kyllä ollu mikään kivoin synttäriaamu...) Synttärilahjaks mä sain lontoonmatkan mun perheeltä, jee! Päivällä mä tapasin Ellenin sellossa, kierreltiin vähän kauppoja ja sitten me lähettiin Vapianoon Ellan, Jenkin ja Nicolen kanssa. Kaikilla oli paljon puhuttavaa varsinki eilisen jälkeen ja me istuttiin siellä melkein kolme tuntia. Illalla mä oon vaan vastaillu onnitteluihin ja syöny kakkua. Huomenna uus viikko, 4 päivää ja sitten alkaa joululoma!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti