tiistai 15. tammikuuta 2013

The only thing I know is that I know nothing at all - Emblem3


Mä sain nää vähän myöhäseks synttärilahjaks mun ihanilta tytöiltä! Kiitos teille ootte ihania!
Mun viikko on alkanu tosi hyvin, kivan viikonlopun jälkeen mä en olis yhtään jaksanu mennä takas kouluun mutta ei se ollukkaan niin hirveetä kun sinne asti pääsi. Koulun jälkeen me mentiin Katan kanssa niille tekemään meijän suomen esitelmää, me tehtiin vähän yli puol sivua mikä oli enemmän ku mä aattelin et me oltais saatu tehtyä, haha. Tänään mä tapasin Nicolen koulun jälkeen, oli kiva tavata pitkästä aikaa kahestaan ja päästä puhumaan kaikesta, sen jälkeen mä kävin nopee elixiassa ja illan mä oon vaan yrittäny lukee tuntematonta sotilasta(en kyllä vapaaehtosesti...), siihen menee vaan niin paljon aikaa enkä mä ehi oikeen ikinä lukee ku on kaikkee muuta mitä pitäis tehä... Nyt mä voisin kuitenki yrittää mennä kerrankin nukkumaan ajoissa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti