lauantai 9. helmikuuta 2013

party friday

Eilen koulun jälkeen me mentiin heti Katalle laittautumaan. Meillä oli tosi paljon aikaa mut yllätys yllätys meille tuli silti kiire, onneks saatiin kyyti Soffille! Eli Soffi järjesti eilen synttärijuhlat, oli tosi kivaa ja todellakin onnistunu ilta vaikka kaikki ei menny ehkä ihan niinkun piti. Kiitos Soffi vielä kerran mulla oli tosi hauskaa! Me jäätiin Annan kanssa sinne yöks ja kun kaikki muut oli lähteny me istuttiin vielä ylhällä suunnilleen neljään asti kunnes ei silmät enää meinannu pysyä auki. Aamulla kun mä heräsin mulla oli tosi hyvä olo ja me siivottiin vähän vaikka siellä onneks oli aika siistiä, käytiin palauttamassa pullot ja siitä me saatiin rahat tohon ihanaan ''aamupalaan''(kahelta päivällä). Istuttiin vaan monta tuntia puhumassa kaikesta tapahtuneesta ja sellasesta. Mä tulin vasta vähän yli tunti sitten kotiin ja tänään mä jään kyllä vaan kotiin kattomaan jotain sarjoja koska viime yön jälkeen mua väsyttää aika paljon ja muutenki kiva tällanen koti ilta välillä. Pitäkää kaikki hauska lauantai ilta kotona tai mihin ikinä oottekin menossa !

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti