maanantai 20. toukokuuta 2013

2weekstofreedom

Kuvat viime kesältä
Tänään lähti vika koeviikko ennen kesälomaa käyntiin, APUA miten aika on menny näin nopeesti? Ei sitä vaan millään tajua että se kauan odotettu kesäloma on alle kahen viikon päässä... Jotta tää kesäfiilis nousis vähän niin mä oon selaillu läpi kuvia viime kesältä, tuli aika haikee olo. Kesä 2012 oli kyllä tähän asti mun elämän parasta aikaa, niin paljon hauskoja ja ihania muistoja. On tää lukion eka vuosikin ollu ihan mahtava mutta jotenkin kesä on vaan niin ihanaa aikaa, johtuu varmaan eniten siitä että sää sallii tehä niin paljon enemmän kesällä kun talvella.
Mulla on tosi kiva viikonloppu takana vaikka suomelle kyllä tuli vaan tappiota toistensa perään... Perjantaina mä olin Ugella juhlissa, oli ihan kiva ilta ja varsinkin lopussa kun tunnelma vähän nousi niin oli oikein hauskaa. Lauantaina mä katoin sitten Suomi-Ruotsi matsin kotoa ja vähän tappion jälkifiiliksissä lähin sitten Fransille juhliin tai illanistujaisiin, ei se häviö siellä kyllä mitään haitannu vaan illasta tuli tosi onnistunu! Jotkut katto euroviisuja siellä mutta mulla se meni ihan ohi. Silti Suomi olis kyllä ansainnu väähän paremman sijotuksen kun kolmanneks viimenen... Ei se niin huono ollu!
Nyt olis vielä viis koetta edessä, neljä tällä ja yks ens viikolla. Kolme niistä viidestä on sellasia joihin mun oikeesti pitää lukea kunnolla että pääsis läpi, onneks mulla on kuitenkin viikonloppuna kivoja suunnitelmia joten enköhän mä kestä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti