tiistai 31. joulukuuta 2013

MY YEAR

Eli ajattelin nyt tehä tälläsen vuosipostauksen missä mä kerron vähän tästä vuodesta ja mitä mä on tehny! Tähän vuoteen on mahtunu ihania muistoja mutta myös huonoja päiviä on ollu, se kuuluu kuitenkin asiaan. Kokonaisuudessa tää on kyllä ollu paras vuosi mun elämässä! Mä oon aina sanonu niin joka vuoden lopussa ja mä toivon että vuoden päästä mä voin taas sanoa saman! 
Mä teenkin tän kahessa osassa kun tähän meni niin paljon aikaa
TAMMIKUU
Tammikuusta mulla on tosi vähän kuvia mutta tässä kutenkin pari sillon otettua. Uudenvuoden mä vietin mökillä parhaassa seurassa ja oli tosi kivaa ! Tammikuussa oli vähän juhlimista ja loppu kuukaudesta tuli koeviikko joten sillon chillailin vaan aika paljon kotona lukemassa. Mä en itse asiassa muista hirveesti mitä tammikuussa tapahtu hahah.
HELMIKUU
Helmikuulta sitten löyty vähän enemmänkin kuvia ja sillon tapahtukin paljon enemmän! Alussa oli kahet juhlat, Benin ja Soffin, ja molemmat oli tosi onnistuneita ja kivaa oli! Helmikuun keskellä oli penkkarit ja vanhojentanssit, sai vähän fiilistellä omia vanhoja jotka on nyt vaan puolentoista kuukauden päästä! Heti sen jälkeen me lähettiin perheen kanssa Leville ja siellä mä pääsin Cheenkin keikalle ! 
MAALISKUU
Hmm mitäs maaliskuussa tapahtu... Martinalla oli ainakin synttärijuhlat missä mä tapasin paljon lapsuudenkavereita joka oli tosi kivaa. Sitten mä olin vähän kipee jossain vaiheessa ja katoin himymia 24/7, muuta mä en oikeen muista
HUHTIKUU
Kevät alko tulla, aurinko paistoi ja kaikki oli ilosia. Pääsiäislomalla juhlittiin ensin Jenkin synttäreitä ja sitten Ellenin, se oli keskellä koeviikkoa ja lukemisesta ei oikeen tullu mitään... Pidettiin myös yökylä Nicolen ja Ellenin kanssa, olin taas kipee vaihteeks, kävin vuoden ekalla ulkolenkillä, syötiin tyttöjen kanssa ulkona auringonpaisteessa ja paaljon muuta! Huhtikuu loppui tietenkin vappuaattoon, tosi kiva ja muistettava ilta!
TOUKOKUU
Aah ihana toukokuu... Kesä alko tulla ja ilmat lämpeni ja talviturkki meni! Heti toukokuun alussa me lähettiin äitin kanssa Lontooseen, mä rakastan sitä kaupunkia!! Shoppailtiin paljon, käytiin nähtävyyksissä ja syötiin hyvin, täydellinen loma. Toukokuun lopussa oli koeviikko ja sen jälkeen, vapaus! Ilmat oli tosi hyviä ja oltiin kavereiden kanssa paljon ulkona.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti