sunnuntai 5. tammikuuta 2014

MY YEAR part 2

KESÄKUU
Kesäloma alko vihdoinkin kesäkuun ensimmäisenä ja niin oli lukion ykkönen suoritettu. Mulla alko kesätyöt ja päivät meni töissä mutta illat ja viikonloput olin kavereiden kanssa. Kesäkuun alussa säät oli hyvät ja oli tosi lämmin joten kävin monta kertaa rannalla ja pyöräilin joka päivä töihin. Jenkki järjesti goodbye partyt ja oltiin Bastin ekoissa saunajuhlissa joita tuli sitten kesän mukaan pari lisää haha. Juhannuksen mä vietin Pandan mökillä parhaiden tyttöjen kanssa, crazy niight. Seuraavana päivänä syötiin iso aamiainen ja chillailtiin vaan tyttöjen kanssa ja jäätiin vielä toiseks yöks. 
HEINÄKUU
Heinäkuu oli tosi kiva kuukausi! Ekalla viikolla mentiin Kallen ja Janinan kanssa päiväristeilyllä tallinnan, matkustettiin trollibussilla, shoppailtiin kaikenlaista ja naurettiin melkein koko ajan. Viikonloppuna oli ''hangöregattan'' ja oltiin varattu huone motellista Annan, Ellan, Nicolen ja Ellenin kanssa. Ajettiin jopoilla ympäri hankoa, syötiin, juotiin ja elämä oli vaan niin ihanaa. Melkein heti sen jälkeen mä lähin mökille pariks päiväks viettämään aikaa perheen kanssa ja sieltä mä lähin vielä itään päin Katan mökille. Siellä mä vietin tosi kivat kolme päivää. Pyöräiltiin kaatosateessa ja ukkosessa ja pelättiin että kuoltaisiin siitä tai sitten siitä että karhu hyökkäis metsästä... Uitiin ja katottiin leffoja ja paistettiin lettuja. Kun mä tulin takas Espooseen täällä tapahtu aika paljon ja tuli vietettyä tosi monta kivaa iltaa ihanien ihmisten kanssa. Yks tosi hauska ja muistettava ilta oli kun oltiin Sarahin mökillä, siitä riittää puhuttavaa ja muisteltavaa vieläkin. 
 ELOKUU
Elokuun alussa oltiin Kallen mökillä ja siinä oli taas yks ihan mahtava ilta(niitä kyllä riittää tältä kesältä). Heti sen jälkeen me lähettiin Ellenin ja Nicolen kanssa Rodokselle ja siitä tuli kyllä paras viikko mun elämässä! Lämpöä, juhlimista, ihania ihmisiä, hyvää ruokaa ja ihan kaikkea mitä täydelliseen viikkoon tarvii. Kotiintulo oli jotain ihan kauheeta ja pisteeks i:n päälle koulu vielä alko melkein heti sen jälkeen... Ennen sitä Anna ja Ella ehti kuitenkin pitää goodbyepartyt ennenkun nekin lähti vaihtoon... Sitten koitti vihdoinkin weekendfestival, sitä oli kyllä odotettu... Ihan mahtava viikonloppu! Nähtiin Far East Movement, Cheek, Armin Van Buuren, Calvin Harris, David Guetta, Sebastian Ingrosso ja monta muuta. Parhaana jäi kyllä mieleen Calvin Harris ja Sebastian Ingrosso! 
 SYYSKUU
Ihanan lämmin syyskuu... Olin tosi paljon kipee ja joudin käymään lääkärissä vähän liian usein. Olin myös sanonu moikka liian monelle mun parhaista kavereista jotka lähti vaihtoon... Olin vähän ''lost'' kun niin monta mun läheisistä ei yhtäkkiä ollutkaan enään täällä mutta kyllä siihen sitten tottui. Löysin mun vanhojentanssimekon ja kulutin ihan liikaa rahaa jungle juice bariin. Vietin myös yhen parhaimmista illoista mun elämässä Benin ja Bastin rapujuhlissa, oli jotekin vaan niin onnistunu ja hauska ilta. Syyskuun lopussa olin aika stressaantunu ja mulla oli noin sata deadlinea plus koeviikko mutta mä selvisin siitä ihan hyvin arvosanoin!
 LOKAKUU
Lokakuun alussa Ellenillä oli Drinknight parille tytölle ja oli tosi kivaa vaikka loppuillasta meni vähän yli hahha. Päästiin kattomaan Katan kanssa Big Brother talk showta livenä ja se oli ihan sika kivaa !! Päästiin jopa tvseen hahah. Lokakuussa oli myös syysloma joka oli tosi kiva! Lähettiin Sallan ja Nicolen kanssa päiväristeilylle Tallinnaan ja kun laiva tuli takas suomeen lähin heti Katalle juhliin, seuraavana päivänä väsytti ihan liikaa mutta jaksoin silti vielä lähteä ulos ja syysloman vikana päivänä mä vaan nukuin koko päivän putkeen. Lokakuun lopussa oli vielä parit tosi kivat juhlat ja arkipäivinä mä vaan kirjotin esseitä esseiden perään eikä se työ tuntunu loppuvan ikinä.
MARRASKUU
Mitäköhän mä tein marraskuussa... Käytiin ainakin isänpäivänä kattomassa Suomi-Ruotsi jääkiekko ottelu jonka Suomi kyllä hävisi... Sitten luin kokeisiin ja... syötiin parin tytön kanssa Sarahilla tosi hyvää ruokaa ja sitten olin Eddin luona yhtenä perjantai iltana, muuta mä en oikeen muista marraskuusta hahaha
JOULUKUU
Pidin synttärijuhlat, ostin joululahjoja, kävin ekaa kertaa Helsingin starbucksissa, katoin liikaa modern familya ja odotin joululomaa. Sitten koitti vihdoinkin mun 17 vuotis synttärit ja kaks päivää sen jälkeen me lähettiin perheen kanssa Thaimaaseen! Oli ihana loma ja tekisin mitä vaan jotta pääsisin sinne heti takasin... Joulukuun viimesenä päivänä vietettiin uudenvuoden aattoa ja vuodenvaihdetta ja pari päivää siitä eteenpäin ollaankin jo tässä päivässä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti