keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Wanhat2014

 
Nyt on wanhat tanssittu! Tuntuu oudolta, mä oon oottanu sitä niin monta vuotta ja nyt siitä on jo melkein kaks viikkoa? Oli kyllä ihan mahtava päivä, yks parhaimmista. Aamulla meikattiin ja laitettiin hiukset ja sen jälkeen koululla alko melkein heti eka tanssi. Sen jälkeen oli vielä kaks tanssia ja niitten välissä aikaa ottaa kuvia ja vaan hengailla kavereiden kanssa. Tanssit meni ihan hienosti ja niiden jälkeen minä, Nicole ja Jocke saatiin kyyti Nicolen vanhemmilta Blue Peteriin missä me syötiin kolmen ruokalajin illallinen, namnam ! Siellä oli tosi hyvä fiilis ja pari tosi hienoa lauluesitystä. Illalisen jälkeen mä ja pieni tyttöporukka saatiin kyyti mun äidiltä Katalle missä me aloteltiin ja puettiin jatkomekot päälle, sinne tuli vielä pari tyttöä ja sitten me kaikki lähettiin taksilla jatkopaikalle. Monen mutkan jälkeen me vihdoin löydettiin sinne ja fiilis oli jo katossa katossa, siellä tanssittiin myöhään yöhön kunnes kaikkien oli pakko lähteä. Mietittiin vielä kauan pitäiskö lähteä jatkojen jatkoille mutta päätettiin kuitenkin että ei. Mentiin taksilla Katalle mihin mä jäin yöks, kahen tunnin yöunien jälkeen lähettiin sitten edellispäivän kampauksilla kohti bussia ja Rukaa ! Se viikko pääsi kyllä mun top kolmoseen, jos ei ihan ykköseks, mutta siitä lisää toisessa postauksessa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti