sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Halloween party

Kuvat eiliseltä ja lainattu soffin blogista
Tää viikonloppu on ollu tosi onnistunu! Perjantaina mulla oli kotiilta, katoin x-factoria ja yhen leffan. Lauantaina mä olin tosi pirtee ja tuntu siltä ku mä olisin voinu juosta vaikka maratonin, lähin kumminki vaan selloon Ellenin kanssa. Käytiin ostamassa pari juttuu ja sitte me tultiin meille valmistautumaan iltaa varten ! Eli me lähettiin Hannalle missä oli halloween juhlat, oli kyllä paras ilta pitkään aikaan, kiitos! Fiilis oli katossa ja kaikilla oli hauskaa vaikka kyllä niitä ei-niin-hauskoja juttujakin oli...Tänään mä oon kattonu vaan tvtä ja dataillu, ei mitään ihmeellistä. Ulkona on niin hieno ilma et tekis mieli mennä sinne mut sit ku menee tuntuu ku jäätyis siihen paikkaan , tervetuloa talvi!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti