torstai 25. lokakuuta 2012

We'll keep on dancing till we die


Yläpuolella taitaa olla maanantain asukokonaisuus, en vaan oo ehtiny laittaa kuvia tänne vähään aikaan. Villapaidan ja laukun ostin viimeviikolla kun käytiin Tallinnassa.
Ensimmäiset miinusasteet aamulla ja huomiseks on jo luvattu lunta, piti jo laittaa toppatakki päälle (vähän eri kun viimevuonna, mä olin vielä nahkatakissa viikkoa ennen joulua). Eilen oli unicef päivä koulussa, me leivottiin sinne Mimmin kanssa ja mä olin keräämässä rahaa omenassa. Se oli kyllä tosi vaikeeta koska kaikki vaan käveli ohi ja joskus jos vaikka vaan käveli jotain kohti ja hymyili sai niin murhaavan katseen että sen jälkeen ei ollu oikeen halua jatkaa... Mutta nyt mä oon ainakin yrittäny auttaa! No huomenna on onneks viikonloppu, sitä ennen pitäis vaan jaksaa viikon pisin koulupäivä mutta eiköhän se siitä ku tietää et sen jälkeen koittaa toi kahen päivän vapaus!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti