sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Malta, I miss you






Tuli hirvee ikävä Maltalle ku mä niitä kuvia, oli kyllä yks ihanimmista kuukausista mun elämässä ! Ikävä sitä sääta, kauppoja, sky clubia, rantoja ja eniten kaikkia ihania ihmisiä joita mä tapasin siellä! Mun ryhmä oli ehkä paras mitä voi kuvitella ja niitten takia siitä matkasta tuli vielä tuplasti parempi ! Mä haluun takas.
Perjantaina me vietettiin Nellin ja Rosan kanssa tyttöjen iltaa, oli tosi kivaa vaihtaa kuulumisia ja just muistella kaikkia kesämuistoja. Illalla sinne tuli sitten pari muuta mut mä lähin kotiin aika nopeesti sen jälkeen. Eilen mä ja Jessica tavattiin ja juteltiin pari tuntia ja ilalla mä jäin vaan kotiin kattomaan leffaa. Hyvä päätös koska mä olin niin väsyny että nukahin jo puol 12... Huomenna ois sitte syysloma loppu ja koulua taas, en jaksais yhtään mutta kai sinne on pakko mennä?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti