keskiviikko 12. joulukuuta 2012

12/12/12

Hyvää keskiviikkoa kaikille! Tänään oli 12.12.2012 ja kun kello oli päivällä 12:12 nii olihan siitä pakko ottaa kuva ku seuraavan kerran niin käy 1000 vuoden päästä ! Maanantaina mä oli kotona ''lukemassa sanoja suomen kokeeseen'' ja tiistaina mä ja Kata käytiin omenassa ostamassa mulle vähän juttuja mun konventtiasuun(vaikka mä vaidoin suunitelmaa eilen ilalla) mutta onneks niille ostoksille on silti vielä käyttöä. Tänään mulla loppu vasta tasan neljältä ja tulin vasta tunti sitten kotiin et ei tässä oo oikeen ehtiny tehä vielä mitään. Onneks kohta on viikonloppu, tästä tulee varmaan paras viikonloppu pitkiin aikoihin! Perjantaina mä oon Mimmin ja Nellin kanssa, lauantaina meillä on konventti(jejeje) ja sunnuntaina mä täytän 16! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti