sunnuntai 9. joulukuuta 2012

New wall

Mun ifolor kuvat tuli perjantaina ja mä sain tänään ne laitettua seinälle, oon kyllä tosi tyytyväinen lopputulokseen!
En oo taas kirjotellu pitkään aikaan ku en oo oikeen ehtiny ottaa kuvia. Joulukuu on lähteny käyntiin ja nopeesti se meneekin eteenpäin, torstaina juhlittiinki jo itsenäisyyspäivää ja keskiviikko oli melkein kun perjantai. Käytiin Ellenin kanssa kattoo se painajainen merellä, saatiin nauraa ihan kunnolla mutta se ei ollu kyllä hirveen hyvin tehty... Torstaina me käytiin sitten perheen kanssa kattomassa Skyfall ja illalla katottiin linnanjuhlat(ei ollu montaa hienoa pukua tänä vuonna...) mutta pakko se on aina kattoo ku sen on sellanen ''perinne''. Perjantaina mä olin Katan kanssa ja illalla me oltiin Kallella, ihan kiva ja rauhallinen ilta. Eilen ilalla mä tapasin Nicolen ja Ellenin, kuunneltiin joulumusiikkia ja katottiin Polar Express. Tänään mä kävin nopeesti sellossa ostamassa vihkoja ja sieltä tuli mukaan tommonen ihanan värinen paita, en oo ostanu vaatekaappiin mitään uutta pitkään aikaan että nyt oli jo aikakin!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti