maanantai 18. maaliskuuta 2013

When I'm sick, I stop being sick and be awesome instead. -Barney Stinson

1.Minä ennen kun me lähettiin Martinalle perjantaina//2. froyo jonka mä söin lauantaina//3. Viikko sitten koulussa...//4.Mä ja Kata vähän alle kaks viikkoa sitten perjantaina
5.Mä ennen kun mentiin Katan kanssa leffaan kaks viikoa sitten//6. Ei jaksettu mennä espanjan tunnille nii mentiin aamupalalle omenaan..//7.Joku aamu ennen koulua//8. En la clase de español
Tänään mulla oli vähän kipee olo aamulla mut mä lähin silti kouluun ja jaksoinki olla siellä neljään asti vaikka oli tosi kuumeinen olo, mä en muista puoliakaan mitä mä oon tehny ja sanonu(mulla käy aina sillee ku mä oon kipeenä?) Nyt mä oon vaan maannu sängyssä ja yrittäny tehä jotain esitelmiä(ja kattonu vähän how I met your motheria hehe) vaikka ei siitä tuu yhtään mitään, pitäis varmaan huomenna jäädä kotiin lepäämään vaikka mä en ehtis yhtään just nyt ku koulussa on nii paljon kaikenlaista ja ens viikolla alkaa koeviikkot...

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti