lauantai 23. maaliskuuta 2013

 Taas on menny viikko niin nopeesti ja nyt on jo lauantai... Jaa mitäköhän mä oon tehny tällä viikolla, tiistaina mä olin ainakin kipeenä kotona ja keskiviikkona se ei helpottanu yhtään mutta mä raahauduin kuitenki kouluun koska meillä oli esitelmä, siellä mä sain tietää et meillä ei ollukaan sitä esitelmää ja et mä olin siellä ihan turhaan. Torstaina oli jo parempi olo ja mä lähin Helsinkiin tapaamaan Nicolea ja Elleniä, me syötiin Kampin yläkerrassa siinä salaattipaikassa ja ahh se oli niiin hyvää! Eikä edes hirveen kallista. Eilinen ilta oli vähän outo mut meillä oli kyllä ihan hauskaa Ellan ja Annan kanssa, oltiin ensin yhissä juhlissa, sieltä me lähettiin toiseen paikkaan ja sit vielä illan päätteeks sinne alkuperäseen paikkaan vähäks aikaa. Mä pääsin nukkumaan vasta vähän kahen jälkeen ja tänään mä en oo muuta tehnykään kun makoillu sängyssä, lukenu blogeja, kattonu tvtä & selaillu tumblria.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti