tiistai 16. huhtikuuta 2013

16042013

Heipsuu. Mä makaan taas täällä kotona kipeenä... Käytiin eilen lääkärissä ku tää ei vaan haluu lähtee pois, mä en oo ollu terveenä sitten ennen pääsiäislomaa....No mä sain antibiootit ja kasan muita lääkkeitä et toivottavasti tää nyt lähtis tästä!
Mun kokeet meni tosi hyvin ja sain paljon parempia arvosanoja ku mitä mä odotin! Perjantaina mä olin juhlissa kirkkonummella, pitkä matka mutta se oli kyllä sen arvosta. Mä olin kotona vasta kahelta vaikka me lähettiin sieltä jo puol yheltä ja se onkin varmaan osasyyllinen siihen että seuraavana päivänä mulla oli maailman hirvein yskä ja se ei oo vieläkään hellittäny yhtään... Huomenna pitäis kuitenkin yrittää raahautua kouluun et ei tuu likaa poissaoloja, huhhu saa nähä pysynkö pystyssä.
Mulla on ehkä kaks mun elämän tylsintä päivää takana, mä oon ollu niin väsyny et en oo jaksanu lukea, kattoo sarjoja tai tehä mitään muutakaan mut mä en oo silti voinu nukkuu tän yskän takia. Oon sitte vaan maannu sängyssä kaks päivää putkeen tekemättä yhtään mitään, onneks mulla on ainaki nää alapuolella olevat pelastamassa mut siltä että mä kuolisin tylsyyteen.

Tätä mä oon kuunnellu replaylla jo liian monta kertaa mut tää on vaan niin hyvä. Ja tää on myös mukana The Host leffassa joka oli ihan sika hyvä! Käytiin kattomassa se Nicolen kanssa viime maanantaina. Jos joku teistä tykkää lukemisesta niin mä suosittelen sitä The Host kirjaa, yks parhaimmista mitä mä oon lukenu!
Ja sit pari muuta hyvää

Ja sitten vielä viimeseks että Katalla on tänään synttärit, onneaa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti