sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Happy Girl


Ihan sika kiva viikonloppu takana! Perjantaina mulla ei ollu kouluu mut mä menin sinne silti tapaamaan tytöt ja sit me mentiin syömään sen kunniaks et koeviikko on ohi, mä söin vuohenjuusto salaatin ja se oli niiin hyvää. Illalla mä olin ihan kahen vaiheilla et jäisinkö kotiin vai lähtisinkö jonnekkin ja mä päätin nyt sitte lähtee Peterille tapaamaan vähän ihmisiä, ei ehkä mikään maailman paras ilta mut oli kiva tavata Nelliä taas pitkästä aikaa. Lauantaina me mentiin bussilla Kirkonummelle missä oli juhlat, oli kyllä hauskin ilta pitkään aikaan! Paljon uusia ihmisiä ja vanhoja tuttuja. Me lähettiin sieltä suunnilleen yheltä pienen porukan kanssa bussilla takas espooseen ja mä jäin Katalle yöks. Kun mä heräsin aamulla Kata oli laittanu ison aamupalan ja kyllähän se maistu hyvälle. Huomenna meillä on vaan parin tunnin päivä koska me saadaan kokeet takas ja tiistaina alkaa sitte vika jakso ennen kesälomaa, jee! Ei vaan tunnu yhtään siltä ku ulkona sataa lunta...

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti