torstai 9. toukokuuta 2013

London in pictures


Ja tässä oli vaan puolet, loput tulee sitten seuraavalla postauskerralla. 
Meillä oli ihan sika kiva matka! Shoppailtiin, käytiin kattomassa nähtävyyksiä, käveltiin puistossa ja syötiin. Rakastuin Lontoon kaupunkiin ja sinne mä oon kyllä lähössä uudestaan, toivottavasti lähitulevaisuudessa. Tultiin kotiin maanantai-tiistai välisenä yönä ja tiistaina piti heti olla koulussa kaheksasta neljään... Eilen me lähettiin parin tytön kanssa syömään Helsinkiin Katan synttäreitten kunniaks ja sieltä me lähettiin hakilahden kalliolle isomman porukan kanssa. Tuli kyllä niin nostalginen fiilis ku me taas oltiin siellä viimekesän kalliolla missä todellakin tuli vietettyä paljon aikaa ja tehtyä paljon uusia muistoja. Ilta meni hyvin ja mulla oli tosi hauskaa, tuli tehtyä pari uutta tuttavuuttakin hahaha. Tänään mä oon ottanu aurinkoa ja saanu rajat, jee!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti