torstai 2. toukokuuta 2013

Vappu & Lontoo

Just nyt mä istun lentokoneessa ja nautin ilmasesta wi-fi:stä, suunnilleen tunnin päästä me laskeudutaan Lontooseen! Eli me lähettiin äitin kanssa tällaselle shoppailureissulle ja tullaan maanantai iltana takas, ihanaa saada vähän lomaa varsinki ku tästä lomasta tuli vielä pidempi ton vappupäivän takia joka oli kanssa vapaapäivä.
Jaa no mitäs mä tein vappuna? Aloteltiin Kallella noin 15 ihmisen kanssa ja sieltä me sitten jatkettiin kaivariin. Mun osalta ilta oli tosi onnistunu vaikka tuli ehkä juotua vähän liikaa..., eipä ainakaan tullu kylmä. Mutta kyllä mä oon sitä mieltä että jos illasta itse tekee hauskan niin kyllä se sitten on vaan hauska. Eilen vähän darrasena lähin perheen kanssa brunssille ja sen jälkeen taas Kallelle chillailemaan muitten darralasten kanssa. Ilalla mä vaan pakkalin ja nyt ollaankin jo tässä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti