maanantai 12. elokuuta 2013

Rhodos2013

Ei otettu melkein yhtään kuvia mutta tossa olis parilta illalta kun käytiin syömässä, voisin laittaa vielä iphone kuvia jossain toisessa postauksessa
Paras viikko mun elämässä, se fiilis oli ihan sanoinkuvaamaton! Joistakin ihmisistä tuli niin läheisiä että mä en kestä sitä ajatusta että mä en näkis niitä enää ikinä, asutaan kuitenkin eri maissa... Päivät meni aurinkoa ottaessa rannalla tai altaalla ja illalla me mentiin syömään ja sen jälkeen Rodoksen yöelämään. Vaikka meitä aina väsytti ihan sikana (herättiin joka päivä 9.30 aamupalalle...) niin heti kun pääsi sinne baarikadulle fiilis nousi kattoon eikä väsyttäny enään yhtään! Istuttiin aika usein myös siinä rannalla missä ihmiset tuli puhumaan ja siinä me just tavattiin melkein kaikki ihmiset koska ei siellä musiikin keskellä oikeen pystyny jutteleen kenenkään kanssa. Se fiilis kun joutu tulee suomeen takas oli ehkä hirvein ikinä ja mä en tiiä pääseks mä ikinä yli tästä mun Rodosikävästä... Joudun varmaan lähtee sinne ens vuonna uudestaan!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti