tiistai 3. syyskuuta 2013

Rhodos in my iphone

Siinä ois sitten vielä vähän kuvia meidän mahtavasta matkasta mun kännykän muistista! Ikävä Rodokselle ei millään hellitä ja mun suurin toive vieläkin on että mä vaan pääsisin takas sinne ja että mä saisin tavata kaikki ihanat ihmiset uudestaan. Koulu otti ja alko viime viikolla, mulla meni se vähän ohi enkä mä muista ainakaan oppineeni mitään vielä haha. Viikonloppuna oli weekendfestival joka oli ihan mahtava! Aika huonosti järjestelty mutta mä pääsin ainakin kattomaan kaikkia keitä mä halusin ja fiilis oli katossa. Olin kuitenki jo perjantaina vähän kipee ja yllätys yllätys toi kahen päivän ulkona seisominen tuotti sen että nyt on kurkku ja korva ihan sika kipee ja muutenki aika paha flunssa, jäin sitte tänään kotiin lepäämään ja käytiin just lääkärissä. Sain antibiootit ja huomenna pitäis jo jaksaa raahautuu kouluun kaheksasta neljään... Alla kuitenki vielä kuvia mun weekend festival viikonlopusta!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti