maanantai 16. syyskuuta 2013

Monday160913

Nyt kun jälkeenpäin ajattelee niin aika kivat kaks viikkoa takana! Toissaviikonloppuna pojat oli järjestäny ihan mahtavat rapujuhlat! Oli istumapaikat, lauluvihot, leivät ja kaikki mahollinen valmiina pöydässä ja kyllä oli onnistunu ilta! Mulla ei oo pitkään aikaan ollu niin hauskaa, oli tosi hyvin järjestetty ja kaikki oli vaan jotenkin täydellistä. Maanataina mä menin äidin kanssa testailemaan vanhojentanssimekkoa ja kyllähän se täydellinen löyty! Se jotenkin on vaan niin mun tyylinen ja värinen ja kaikkea, saatte kyllä nähä siitä kuvia jossain vaiheessa(viimestään sitten vanhojen jälkeen hehhe) Muuten viikko meni kavereitten kanssa ollessa, ei mitään ihmeellisempää. Perjantaina oltiin meillä parin kaverin kanssa, ihan kiva ilta ei siinä mitään ja lauantaina mä olin vaan kotona kattomassa BBtä ja leffaa haha.
Saa nähä mitä tää viikko tuo tullessaan, ainakin paljon koulujuttuja se on varma. Mulla on noin sata deadlinea tän viikon aikana ja pahin on että pitäis lukea kirja espanjaks ja kirjottaa siitä 400 sanaa, huono juttu on että mä en todellakaan osaa niin hyvin espanjaa että mä mitenkään onnistuisin hyvin tossa, kiitos jumala että google translate on keksitty...

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti