keskiviikko 25. syyskuuta 2013

New bag

Siinä olis toi mun uus laukku minkä mä lupasin näyttää joskus sata vuotta sitten! Mulla on ollu tosi löysä viikko, maanantaina loppu yheltätoista ja nyt oon jo toista päivää vapaalla. Perjantaina on vasta eka koe ja huomenna mulla on vaan yks tunti kaheltatoista. Näinä mun vapaapäivinä mä oon yrittäny vähän lukea kokeisiin(huonolla menestyksellä), mä oon muuttanu huoneen järjestystä ja siivoillu vähän ja sitten mä oon jakanu lehtiä kaheksan tuntia! Lupasin äidille että auttaisin niitten ilmaislehtien kanssa mutta se olikin vähän rankempi homma, mulla ei edes oo ollu sellasta takana vedettävää kärryä mihin ne lehdet vois laittaa joten mä oon kantanu lehtiä ympäri laaksolahtea ja nyt on kyllä paikat niin kipeenä että huhhu! Viikonloppu meni vähän rauhallisemmissa merkeissä, perjantaina katottiin Ellenin ja Nicolen kanssa leffaa Nicolella ja lauantaina oltiin Sonjan, Sallan ja Nicolen kanssa Helsingissä syömässä Sonjan synttäreitten kunniaks, istuttiin varmaan yli 4 tuntia siellä ravintolassa ja puhuttiin kaikesta maan ja taivaan välillä, oli tosi kivaa!
Ja sitten pari juttuu mitä mä ootan ihan sikana, eilen mun äitipuoli sano että se oli saanu liput BB livelähetykseen ens viikoks ja kysy jos mä haluun lähtee sen aveciks! Mä oon ollu BB fani nyt ehkä kolme vuotta ja sinne lähetykseen ei noin vain voi ostaa lippuja vaan ne pitää voittaa/saada ja nyt mä vihdoinkin pääsen sinne jeejee. Siiten toinen juttu eli me varattiin matka Thaimaaseen joululomalle! Ihanaa päästä lämpöön just talven pimeimpänä aikana, tulee ihan varmasti tarpeeseen!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti