tiistai 3. syyskuuta 2013

September

Nyt mun pitäis oikeesti vähän aktivoitua täällä blogin puolella ja alkaa ottaa kuvia! Kesäloman aikana mä otin ehkä 20 kuvaa mun kameralla(kännykästä niitä kyllä löytyy mutta laatu ei oo niin hyvä) ja kyllä nyt toivois että olis tullu otettua vähän enemmän kuvia... Kuvien puutteen takia mä en oo hirveesti kirjotellu tänne mitään, mutta nyt mä yritän kirjottaa ainakin vähän useemmin.
Arki vaan rullaa eteenpäin, ei oo siitä hirveesti mitään sanottavaa. 6 mun parhaimmista kavereista on lähteny/lähtee vaihtoon ja on ollu tosi hiljasta ja outoa ilman niitä, mutta enköhän mä totu jossain vaiheessa, ja kyllähän ne takasin tulee! 10 kuukautta menee niin nopeesti. Vanhojentanssimekkoakin on jo vähän tullu mietittyä, huomenna me ollaan menossa Nicolen kanssa kattoman joissakin kaupoissa ja sitten mulla on sovitusaika varattu yhteen kauppaan ens maanantaina! Varmaan ihanaa sovitella niitä pukuja ku siinä tuntee ittensä ihan prinsessaks haha. Voisin huomenna käydä kattomassa ihan tavallisissakin kaupoissa kun mulle iski yhtäkkiä hirvee shoppailuhimo, hehe

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti