maanantai 28. lokakuuta 2013

throwback

vähän takaisinheittoja eri matkoilta kun ei oikeen oo muita kuvia jakaa haha
Marraskuu ja lupa kuunnella joululauluja, ainakin mulla on sellanen lupaus ittelleni kun muuten niitä tulis kuunneltua ihan liian paljon ja aikasin... Syysloma meni pari viikkoa sitten, lähettiin Nicolen ja Sallan kanssa päiväristeilylle Tallinnaan ja sieltä suoraan Katalle kemsuihin, ihan sika kiva ilta. Lauantaina oli vähän isommat illanistujaiset Roosalla ja pakko sanoa että syyslomalla ei tullu paljoa nukuttua, nukuin sitten sen koko sunnuntai päivän ennen kun piti lähtee takas kouluun. Viime viikonloppuna mä olin jossain metsässä kirkkonummella, yllättävän paljon ihmisiä oli siellä niin kaukana sivistyksestä kuitenkin hahah. Perjantaina mä olin Benillä ja oli taas oikeen onnistunu ilta! Eilen chillailin vaan kotona päivän ja illalla käytiin Nicolen kanssa syömässä Helsingissä. Syy miks mä en kerro mitä mä oon tehny arkipäivinä on se että mulla on ollu viiden esseen dedlinet viikon sisällä ja koulun jälkeen oon melkein vaan tehny niitä. Torstaina meillä oli kuitenkin pokeri ilta koulussa ja vaikka se mun osalta ei menny hirveen hyvin oli kuitenkin tosi kivaa siellä. Pitäis ottaa kameraa esiin ja kuvailla jotain, tulee tehtyä sitä ihan liian vähän nykyään....

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti