maanantai 14. lokakuuta 2013

From my phone

Oon yrittäny kirjottaa tätä postausta jo varmaan viikon mutta ei siitä oo tullu mitään... Tässä kuitenkin kännykkä kameralla otettuja kuvia viimesimmiltä viikoilta:
1. Sunday smoothie// 2. Sunday selfie
3 & 4. Oltiin Katan kanssa kattomassa Big Brother Talkshowta ja oli ihan matavaa! Oon ollu jo aika monta vuotta bb fani ja toi oli ihan mun bb unelmien täyttymys hahaha
5 & 6. Drinknight @ Ellen's house
7. Ennen koetta//8. Vika koe kirjotettu jeejee
9. #truestory // 10. @chico's namiii

Mitäs mulle muuten kuuluu... Viime viikot on ollu aikalailla samanlaisia, oon päässy taas tapaamaan kavereita koeviikon jälkeen ja se näkyy tossa rahankulutuksessa, apua kun on mennyt taas niin paljon tosi lyhyessä ajassa! Se on vaan niin helppoo mennä kavereiden kanssa johonkin kahvilaan istumaan ja siinä menee jo kerralla 5-10 euroa.. haha. Torstaina alkaa syysloma ja sillon ois suunitelmissa lähteä Tallinnaan päiväristeilylle. Nyt pitäis kuitenkin vielä kaks koulupäivää kestää ennen sitä, miks ei lukio voi olla niin kun ala aste kun pysty välillä sanomaan että on kipee vaikka ei oikeesti ollu ja jäädä vaan kotiin nukkumaan hahah.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti