sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Birthday party

Eli perjantaina pidin vähän aikaset synttärijuhlat(16.12 on oikee päivämäärä). Oli ihan kiva ilta, ainakin niin mä oon kuullu muilta, mulla se meni vähän ohi kun mä juoksentelin ympäriinsä puhumassa kaikkien kanssa ja yrittämällä olla stressaamatta likaa joka ei ehkä onnistunu niin hyvin. En edes tarttunu mukaan yhteen ainoaan mun kameralla otettuun kuvaan paitsi niihin ihan ekoihin mitä kuvailtiin Katan ja Emilian kanssa ennen kun muut tuli. Lauantaina väsytti ihan sikana mutta raahauduin kuitenkin Nicolille joka oli just tullu kotiin Liettuasta, oli paljon puhuttavaa! Tän koko päivän mä oon vaan nukkunu ja nyt kun pitäis oikeesti nukkua niin ei tietenkään väsytä yhtään... 8 päivää mun synttäreihin, 10 päivää thaimaan matkaan ja 16 päivää jouluun! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti