maanantai 16. joulukuuta 2013

Happy birthday to me !

Mulla ei oo oikeen mitään kuvia tällä mun väliaikasella koneella mutta mä jaan teille tän kollaasin minkä Kata teki tänään mulle!
Eli tänään mulla on synttärit, sexy 17 vihdoinkin! Päivä on ollu tosi kiva ja kiitos kaikille mun ihanille kavereille te ootte parhaita, kaikki te jotka ootte täällä suomessa ja myös te siellä maailmalla! 
Keskiviikkona olis sitten lähtö Thaimaahan! Jeee ihanaa päästä lämpöön ja käyttämään kesävaatteita, oon ihan liian innoissani. Pakkaaminen ei kuitenkaan oo ihan mun juttu ja en oo vielä alottanu edes vähän, huomennakin mä tuun vasta illalla kotiin mutta enköhän mä ehi jossain vaiheessa! Siellä mä lupaan ottaa paaaljon kuvia ja saatte sitten kunnon kuvapostauksen kun mä tuun takas kotiin(ihanan ruskeena jeee)
Haha tulipas paljon huutomerkkejä tähän postaukseen, mä oon vaan jotenkin niiin ilonen eikä elämä vois olla paljon paremmin kun mitä se nyt on! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti