torstai 4. huhtikuuta 2013

April


Moikkelis vaan kaikille. Long time no see mut se johtuu siitä et mulla on ollu koeviikko ja kaikenlaista muuta nii mä en oo edes avannu tietokonetta yli viikkoon(hehe eihän mulla oo mitään iphonea tai ipadia eiei...) Pääsiäisloma oli ihan mahtava vaikka mä olinkin vähän kipee mut ei se estäny mua kiertämästä suunnilleen koko espoota aina iltasin. Torstaina jenkillä oli 17v juhlat ja mulla oli ainaki tosi hauskaa, kun on juomia, musiikkia ja hyvää seuraa nii harvoin illasta tulee huono. Perjantaina oli sitten ellenin 17v synttäreitten vuoro ja me oltiin parin tytön kanssa niillä ja Ellen teki niin hyvää ruokaa että huhhu! Mä lähin sieltä jo aika aikasin koska mulle iski hirvee yskä just sillon ja mä yskin ihan hulluna sen koko yön ja seuraavana päivänä mä heräsin siihen et mulla ei ollu yhtään ääntä jäljellä... No lauantai iltana vaikka ääni oli vieläkin ihan poissa mä lähin Eddille tapaamaan kaverita. Ei ollu ehkä ihan paras idea lähtee niin kipeenä mut eipäs siinä mitään sunnuntain mä makasinkin vaan sängyn pohjalla ja yritin lukee kokeisiin eikä siitä tullu yhtään mitään. Mä aattelin että nää kolme koetta mitkä mulla oli tällä viikolla menis ihan penkin alle ku en mä ollu lukenu mitään mutta toisin kävi!(kai) tuntuu siltä et ne olis jopa menny hyvin ja tänäänki mä kirjotin yheksän sivua psykan kokeessa, huhhu sen jälkeen oli kyllä käsi kipeenä...Mä kävin just kevään ekalla lenkillä ja siellä oli niin lämmin! Toivottavasti tää sää jatkuis tällee lämpimänä(tai lämpimämpänä) nii kohta pääsis jo ajelee skoballa, aahh se on ainaki varma kevään/kesän merkki. Huomenna perjantaaai vaikka mulla alko jo viikonloppu periaatteessa tänään ku ei tarvii mennä kouluun huomenna.;

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti