sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Sunday morning

Nyt on virallisesti ehkä mun elämän tylsin viikko takana. Koulussa mä en käyny kun pari tuntia ja iltapäivisin kaikkien, mun mukaan lukien, piti lukea kokeisiin jotein ei tullu nähtyä hirveesti ketään koko viikon aikana. Ainoa valopilkku mun viikossa oli kun mä tapasin Ellenin perjantaina sellossa, käytiin vähän shoppailemassa ja syömässä Chicosissa. Mä tulin kuitenkin kotiin jo yheksältä ja sen jälkeen tää viikonloppukin on ollu täynnä ei yhtään mitään tekemistä. Mä oon kattonu kaks leffaa(Horrible Bosses ja The Switch, molemmat tosi hyviä!), lukenu matikan kokeeseen ja kattonu sarjoja...Jos mä jaksan elossa tän matikan täyttämän sunnuntain niin ehkä ens viikosta tulis parempi! Kokeet jatkuu vielä keskiviikolle mutta viikonlopulle mulla on ainakin kivoja suunitelmia! Huhhu en oo varmaan ikinä oottanu näin paljon että viikonloppu loppuis ja uus viikko alkais hahhaha. 
Mä ostin perjantaina ton Fit Me meikkivoiteen koska kaikki on suositellu sitä enkä oo kuullu vielä mitään huonoa siitä, toivottavasti se on oikeesti niin hyvä kun kaikki väittää!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti